جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری نشست فصلی معاونین پژوهش مدارس استان مازندران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری نشست فصلی معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهر استان، به میزبانی مدرسه علمیه الزهراء (س) ساری خبر داد:

خانم اردشیری؛ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران گفت: نشست فصلی معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران مازندران جهت توجیه برنامه های سال تحصیلی 97-96 و تبادل نظر بین معاونین برگزار شد.

وی ادامه داد: معاونین در مرحله اول باید سه اصل نظم و انضباط اداری، مهرورزی به همگان و سرعت عمل در ارائه خدمات را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند در کار خود موفق بوده و بهتر به طلاب خدمت رسانی کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به این که ابلاغ آئین نامه جدید تحقیقات پایانی از مهر ماه، تصریح کرد: متن این آئین نامه جدید که مدتی قبل در اختیار مدارس قرار گرفت، در این نشست برای معاونین قرائت شده و بخش های مختلف آن توضیح داده شد تا طلاب بر اساس آئین نامه جدید، تحقیق پایانی را تدوین نمایند.

وی ادامه داد: در این نشست، دستورالعمل برنامه های ساعات پژوهشی که از طرف مرکز اعلام شده بود، برای معاونین مدارس علمیه خواهر مازندران توضیح داده شد و به سئوالات و ابهاماتی که در این زمینه وجود داشت نیز، پاسخ داده شد.

اردشیری با اشاره به کارنامه پژوهشی که امسال برای طلاب در نظر گرفته شده، اظهار کرد: معاونی پژوهش ندارسن برای همه طلاب این کارنامه را تکمیل کرده و به تمام فعالیت های پژوهشی آن ها امتیاز دهند تا ضمن تشویق طلاب به شرکت در برنامه های مختلف پژوهشی، بتوانیم شاهد خروجی های خوبی از طلبه ها در قسمت پژوهش به خصوص در زمینه نخبگان و استعدادهای برتر باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست به مسائل دیگر پژوهش از جمله کانون، هسته، فراخوان ها و ... اشاره شد و به سئوالات معاونین در این زمینه ها نیز پاسخ داده شد؛ همچنین در پایان این نشست، خانم عزیزی؛ معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهراء (س) ساری در خصوص سامانه سما و نحوه درج اطلاعات کانون و ساعات پژوهشی در این سامانه، به صورت عملی توضیحاتی ارائه داده و به سئوالات معاونین نیز پاسخ دادند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha