جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش شیرخوارگان حسینی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در یکصد مکان از شهرها و روستاهای کاشان خبر داد.

حجت الاسلام سید صاحب حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از اعزام بیش از 130 روحانی جهت تبلیغ دین در سطح شهرستان کاشان و استان های همجوار در ایام محرم امسال خبرداد و اظهارداشت: مبلغین علاوه بر تبیین فلسفه عاشورا،  مردم  و خانواده ها را نسبت به تحکیم خانواده ازدیدگاه اسلام آگاه خواهند نمود.

وی، همزمانی ماه محرم با هفته دفاع مقدس را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: به همین دلیل  تاکید ویژه ای برای برگزاری یادواره شهداء و تجلیل ازشهدای محلات در شبی که منصوب به حضرت علی اکبر(ع) می باشد، داریم.

حجت الاسلام حسینی، از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در یکصد مکان از شهرها و روستاهای کاشان خبر داد و ابراز داشت: در این همایش مردم و مادران با روی دست قراردادن  فرزندان شیرخوار خود با حمایت وپیروی از اهداف و آرمان های امام حسین (ع) واسلام ناب محمدی، به دنیا اعلام  می کنند، همچنان روحیه ایثارگری و فداکاری بهتر از گذشته وجود دارد.

وی، نقش روحانیون را در ظلم ستیزی استکبارجهانی در مقطع فعلی بسیار مهم دانست و ادامه داد: همان طور که روحانیون و حوزه های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بسیارمهمی داشتند، در مقطع فعلی نیز باید درمساجد، تکایا ، حسینیه ها و هییئت های مذهبی  مردم را نسبت به اسلام ستیزی غرب آگاه سازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، با انتقاد از سکوت جوامع بین الملل خصوصا سردمداران اروپایی و غربی در برابر جنایات در میانمار، بحرین، سوریه، یمن، عراق و لبنان تاکید کرد : مهمترین وظیفه روحانیون درمقطع فعلی پرداختن به مسائل و ظلمی که استکبار و حامیانش در سراسر جهان نست به مسلمامان انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در هر زمان و مکانی که ظلم  به انسانهای آزاده می شود همانند «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» است، افزود: در هر جایی که ظلم به ملتهای مسلمان و آزاده می شود، باید عاشورایی برخورد کرد تا ریشه ظلم کنده شود.

حجت الاسلام حسینی، سازمان ملل را در برابر کشتار مردم مسلمان میانمار بی خاصیت دانست و ابراز داشت: دلیل این که اگر یک نفر در اروپا همانند مردم میانمار کشته شود، صدای سازمان ملل و دیگران بلند می شد، ولی اگر هزاران نفر از انسان های بی گناه و بی دفاع در کشور های دیگر، کشته و آوره شوند، هیچ صدایی بلند نمی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این که مسلمانان میانمار با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا قتل عام می شوند، افزود: رژیم صهیونیستی با آموزش و در اختیار قرار دادن سلاح به ارتش میانمار به طور مستقیم در این جنایت دست دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha