چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 مؤسسه امام علی (ع) اولین دوره تخصصی پژوهش قرآنی و معارف نهج البلاغه را به پایان برد

حوزه/ مؤسسه مطالعات قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه امام علی (علیه السلام) وابسته به دار القرآن الکریم آستان مقدس علوی اولین دوره تخصصی خود را در پژوهش قرآنی و معارف نهج البلاغه با مشارکت طلاب حوزه علمیه نجف اشرف به پایان برد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مؤسسه مطالعات قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه امام علی (علیه السلام) وابسته به دار القرآن الکریم در آستان مقدس علوی اولین دوره تخصصی خود را در پژوهش قرآنی و معارف نهج البلاغه با مشارکت طلاب حوزه علمیه نجف اشرف به پایان برد.

شیخ محمد فخر الدین از مسئولان مؤسسه گفت: مؤسسه امام علی (علیه السلام)، اولین دوره تخصصی خود را که به مدت یک ماه و با مشارکت طلاب حوزه علمیه نجف اشرف انجام گرفت، به پایان رساند.

وی ادامه داد: به همین مناسبت مراسم اختتامیه ای برای شرکت کنندگان برگزار شد و شیخ مصطفی ابو طابوق رئیس بخش امور دینی در این مراسم تاکید کرد: بخش دینی و کادر دار القرآن کریم تلاش می کند تا سلسله ای از برنامه های آموزشی مختلف را برای طلاب حوزه علمیه در زمینه های مختلف به ویژه علوم قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار کند.

شیخ فخر الدین افزود: در این مراسم طلابی که در این دوره موفق به ارائه پژوهش در پژوهش علمی قرآنی و نهج البلاغه شدند و امتیازات علمی کسب کردند، مورد تکریم قرار گرفتند و به آن ها گواهی شرکت در دوره تقدیم شد.

شایان ذکر است که مؤسسه امام علی (ع) به اجرای برنامه های آموزشی و تخصصی برای طلاب حوزه علمیه ادامه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha