چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ همایش شیرخوارگان حسینی

حوزه/ همایش جهانی شیر خوارگان حسینی با اجتماع گسترده مادران و سربازان شیرخوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این مراسم که صبح امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم درباره درس های روضه حضرت علی اصغر(ع) گفت: روضه حضرت علی اصغر(ع) زمانی رشد دهنده است که با دریافت درس هایی از سبک زندگی امام حسین(ع) همراه باشد زیرا گریه بدون دریافت پیام های زندگی امام حسین(ع) نمی تواند رشد دهنده باشد.

وی ابراز علاقه و محبت میان زن و شوهر به صورت قلبی و لفظی، استقامت در دفاع از حریم ولایت و مراقبت زن و شوهر را در هر شرایطی از  درس های روضه حضرت علی اصغر(ع) برای مسلمانان عنوان کرد.

مدیر مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: شهادت حضرت علی اصغر(ع) به حدی برای امام حسین(ع) سخت بود که خداوند در هنگام شهادت حضرت علی اصغر(ع) ایشان را تسلی داد و به ایشان تسلیت گفت.

این مراسم با مداحی حاج حسن شالبافان ادامه یافت و پایان این مراسم طنین انداز شدن بانگ «لبیک یا حسین» مادران در تجدید میثاق با امام حسین(ع) در حرم بانوی کرامت بود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha