شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مرتضی طباطبایی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مرتضی طباطبایی در یزد گفت: عاقبت‌به‌خیری در آسودگی، راحتی و آزادی و نیز آمرزش در غیر خانه خدا نیست و بدون وساطت امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) محقق نمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مرتضی طباطبایی، امروز در همایش شیرخوارگان حسینی، در امامزاده شاهزاده فاضل (ع) یزد با اشاره به اینکه سعادت و رستگاری فقط با تمسک جستن از حضرت محمد (ص) و آل محمد میسر می‌شود، گفت: عاقبت‌ بخیری در آسودگی، راحتی و آزادی و نیز آمرزش در غیر خانه خدا نیست و بدون وساطت امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) محقق نمی‌گردد.

وی با تأکید بر اینکه با ثروت و قدرت نمی‌توان صاحب عزت شد، افزود: در این دنیا هیچ‌کس نیست که باقدرت و ثروت دنیایی عزتی همچون امام حسین (ع) ویاران مظلومشان به دست آورده باشد و از همه مهم‌تر اینکه نسل ما بدون اینکه ایشان را دیده باشد بعد از گذشت سال‌ها تا اربعین حسینی به عزاداری می‌پردازند و در این روز با حضور بیش از 25 میلیونی خود در کربلای معلی علاقه و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت اثبات به جهانیان اعلام می‌کنند.

این خطیب حوزوی خاطرنشان کرد: پس دنباله‌رو امام حسین (ع)، اولاد و اجداد ایشان باشید که حتی در کشور هندی که هزاران سلیقه و فرقه مختلف وجود دارد، در سال یک روز را به احترام امام حسین (ع) و خاندان پاک و معصوم ایشان به عزاداری می‌پردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی با اشاره به اینکه بانوان باید بدانند آرایش‌های خیابانی انسان را خوار و ذلیل می‌کند، تصریح کرد: هرکس با گریه بر امام حسین (ع) ویارانش صورت خود را آرایش‌کرده و عاشق امام حسین (ع) باشد خدا نیز عاشق می‌شود و رستگاری دنیا و آخرت را برای او رقم خواهد زد.

وی در پایان، اظهار داشت: عاقبت‌بخیری دربرداشتن پوشش و حجاب نیست و تمام کسانی که خود را بزک مصنوعی کردند زندگی‌شان به سرانجام نرسید.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ..... IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    اگر بخوایم ایشون رو دعوت کنیم راه تماسشون چیه؟؟