جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: هفته دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است؛ روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان معارف صدرا قزوین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: در ایام دفاع مقدس رزمندگانی بودند که رهسپار جبهه ها شدند و هیچ گاه در آن شرایط سخت علم آموزی را ترک نکردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدای گرانقدر دفاع مقدس افزود: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سبب ماندگاری یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان در تاریخ می شود.

وی با بیان این که گرامیداشت ایام دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ، یاد آور رشادت ها و از خودگذشتگی بزرگ مردانی است که با اقتدا به ابا عبدالله الحسین  (ع) گام در مسیر عشق و شهادت گذاشتند بر همگان ضروری است، بیان داشت: دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: هفته دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است، روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

وی خاطرنشان کرد: این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و  ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حركت قطار پيشرفت و توسعه ايران اسلامي را به واسطه  نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده  تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha