جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: صداوسیما با اجرای برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، راز ماندگاری عاشورا را برای مردم تبیین کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان صداوسیمای خراسان شمالی اظهار داشت: کار صداوسیما بسیار حساس است و مردم با نگاهی وسیع تمامی فعالیت‌های این نهاد را زیر ذره‌بین می‌گیرند، ازاین‌رو این مهم دقت و تلاش بیشتر مسئولان رسانه ملی را می‌طلبد.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی برای از بین بردن نظام از طریق شیوه‌های مختلف تهاجم فرهنگی، عملیات روانی و نفوذ وارد عمل شده‌اند که صداوسیما با انجام رسالت خود تمام نقشه‌های دشمنان را برای خدشه‌دار کردن آرمان‌های نظام نقش بر آب می‌کند.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: صداوسیما باید در برنامه‌سازی و تولیدات رادیویی و تلویزیونی خود نسبت به معرفی قابلیت‌ها، جاذبیت ها، توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها، مشاهیر، مفاخر، آداب، رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایران اسلامی تلاش کند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی از مدیران صداوسیمای استان خواست در برنامه‌های تلویزیونی از تعابیری که برای مردم جامعه بدآموزی دارند، استفاده نکنند.

وی اظهار داشت: رسانه ملی نقش مهمی در تربیت اسلامی و تقویت باورهای دینی مردم دارد و باید ظرفیت‌های موجود دینی را شناسایی و از آنها بهره ببرد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه حساسیت‌ها و توقعات مردم از صداوسیما بسیار بالا است، گفت: مدیران و مجریان برنامه‌های صداوسیما باید با تولید برنامه‌هایی فاخر و درخور جامعه اسلامی این حساسیت‌ها و توقعات مردم را پاسخگو باشند.

وی با تأکید بر اینکه صداوسیما باید خدمات نظام جمهوری اسلامی را به‌صورت مقایسه‌ای منعکس کند، افزود: صداوسیما با تهیه برنامه‌های مقایسه‌ای می‌تواند خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به دوران طاغوت را برای مردم تبیین کند.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: پخش مراسم و آداب‌ و رسوم مردم این استان در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) و یاران با وفایش می‌تواند مستندی از تاریخ باشد.

وی با تأکید بر تبیین و تشریح بیش‌ از پیش اهداف و فلسفه قیام عاشورا برای مردم، اظهار داشت: رسانه ملی با اجرای برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، راز ماندگاری عاشورا را برای مردم تبیین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha