جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ خواهران طلبه در کنار درس خواندن، به امور خانه داری، همسرداری و تربیت فرزندان نیز بر عهده دارند که این امر نیاز به مدیریت صحیح می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم پیشنمازی، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس سلام الله علیها ساری در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 97-96  مدارس علمیه در جمع اساتید، طلاب و کادر ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و شروع فصل علم و معرفت گفت: طلبه شدن و ورود به حوزه توفیقی الهی است که در جهت استمرار و حفظ این توفیق، مهمترین مسئله برای طلبه باید بندگی خدا باشد و اگر بندگی خدا عالمانه باشد، تبدیل به نور می شود که علاوه بر روشنایی خود، همه را می تواند منشور کند؛ چون خاصیت نور چنین است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر درس خواندن، امور خانه داری، همسرداری و تربیت فرزندان نیز بر عهده بانوان طلبه است که نیاز به مدیریت درست و بهره مندی از نظر مشاورین در جهت برنامه ریزی این مسئولیت ها و انجام بهتر آنها دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس سلام الله علیها در پایان با بیان برخی از برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اظهار داشت: در سال جدید اولین گروه از طلاب مدرسه حضرت نرجس سلام الله علیها با اتمام سطح دو و قبولی در سطح سه وارد مقطع بالاتر تحصیلی شدند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha