جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم متولیان - مجتمع آموزش عالی بنت الهدی

متولیان گفت: همایش بین المللی «جایگاه زن و خانواده در حیات طیبه» به همت مجتمع آموزش عالی بنت الهدی با نگاه فقهی و هدف تهیه موسوعه فقهی در بحث زنان برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم متولیان در جلسه ای که با حضور معاون ارتباطات و بین المللی جامعه المصطفی برگزار شد، اظهار داشت: همایش بین المللی «جایگاه زن و خانواده در حیات طیبه» از مهمترین برنامه های علمی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برای سال جاری به شمار می رود که به همت گروه فقه مجتمع و با مشارکت همه گروه ها علمی، با نگاه فقهی و هدف تهیه موسوعه فقهی در بحث زنان برگزار می گردد.

وی با بیان این که بیش از 150 ساعت نفر جلسات مختلف در مراکز مختلف علمی برگزار شده است، ابراز داشت: فراخوان این همایش به 5 زبان ترجمه شده و بر آنیم تا مقالات برگزیده این همایش را نیز به 5 زبان زنده دنیا ترجمه و در مراکز علمی جهان منعکس نماییم.

معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی بنت الهدی ظرفیت فارغ التحصیلان و شبکه سازی در این راستا را مهم ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد: در بخش فارغ التحصیلان و برگزاری ارتباطات پژوهشی و فعالیت های محتوایی قدم های خوبی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برداشته شده است.

وی گستره فارغ التحصیلان و تأسیس نمایندگان منطقه ای در حوزه بانوان را مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت: باید ضمن پرهیز از غفلت در راهبردهای استراتژی بین المللی در حوزه بانوان از ظرفیت های دانشگاه مجازی در این راستا استفاده کنیم.

خانم متولیان نشریه پژوهش نامه اسلامی زنان و خانواده را تنها نشریه علمی پژوهشی فعال در حوزه زنان دانست که توسط مجتمع آموزش عالی بنت الهدی ارائه می گردد، اظهار داشت: باید از ظرفیت عظیمی که به برکت انقلاب اسلامی و تشکیل المصطفی به وجود آمده، حداکثر استفاده را داشته باشیم.

گفتنی است؛ خانم صباغ رئیس اداره ارتباطات و بین الملل مجتمع آموزش عالی بنت الهدی نیز در این جلسه ضمن تبیین فعالیت واحدهای مختلف این اداره اظهار داشت: ضمن شناسایی، ارزیابی و توانسنجی 1054 نفر از دانش آموختگان مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، برای هر یک از این عزیزان پرونده­های مختلفی تشکیل شده است.

۳۱۳/۱۲

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha