شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ولایت

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری همایش «رهسپاریم با ولایت تا شهادت»، فردا با حضور طلاب مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام سعید بیرانوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه این همایش «رهسپاریم با ولایت تا شهادت، فردا در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با سخنرانی مبلغان حوزوی برگزار خواهد شد، گفت: این همایش با هدف تجدید پیمان طلاب و روحانیت با آرمان های امام (ره)،شهدا و مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه این برنامه از ویژه برنامه های حوزه علمیه استان لرستان در هفته دفاع مقدس است بیان داشت:این برنامه با همکاری حوزه علمیه و بسیج طلاب برگزار خواهد شد .

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان، برگزاری محافل انس با قرآن، تجلیل از خانواده شهدای روحانی،جانباز و ایثارگر، غبارروبی مزار شهدای روحانی، آذین بندی مدارس با نام شهدای روحانی دوران دفاع مقدس و برگزاری سلسله گفتمان های دوران دفاع مقدس درمدارس استان را از برنامه های محوری و شاخص حوزه استان در هفته دفاع مقدس برشمرد.

حجت الاسلام بیرانوند با تاکید بر حضور و نقش ارزنده و چشمگیر روحانیون و طلاب در جبهه های حق علیه باطل، خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان با حضور فاخر و اثرگذار خود در عرصه های جبهه و تبلیغ نقش طلایی خود را در دوران دفاع مقدس به خوبی ایفا نمودند .

وی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب در عصر حاضر نیز باید با بیان دستاوردها و ارزش های دوران دفاع مقدس در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه کوشا باشند اظهار داشت:مبلغان و طلاب به عنوان راویان دوران دفاع مقدس با حضور در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در انتقال ارزش های دفاع مقدس  و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب در جامعه قدم بر می دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha