جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادمان

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از پیگیری ها و رایزنی ها برای نصب یادمان قبور مطهر شهدای گمنام مدرسه علمیه مهدیه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از نیازهای ضروری دانست و گفت: برای نکوداشت و انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس باید با نصب یادمان های ویژه  و در شأن شهدا به ویژه شهدای گمنام، در حفظ و تقویت روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه قدم برداریم .

وی ادامه داد: شهدا نه تنها با جان خویش از اسلام ناب و حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند، بلکه پس از شهادت نیز مشعل هدایت روح بشر را روشن و فروزان نموده اند و امروز باید با برگزاری برنامه های بامحتوا و غنی در بیان و انتقال ارزش های ایثار و شهادت در بین جامعه رسالت خود را انجام دهیم.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه پیگیری ها برای نصب یادمان قبور مطهر شهدای گمنام در مدرسه علمیه مهدیه این شهرستان صورت گرفته است گفت: امید می رود با همت مسئولان شهرستان ساخت و نصب یادمان شهدای گمنام هرچه سریعتر به بهره برداری برسد .

حجت الاسلام اسماعیلی درادامه از فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در ماههای محرم و صفر در مدارس شهرستان خبر داد و گفت:تعداد 20 نفر از طلاب با حضور در بین دانش آموزان اهداف و فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تبیین و تشریح می کنند .

وی با بیان اینکه طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با تاسیس هیات مذهبی انصارالحجه با هدف تبیین اهداف قیام عاشورا برنامه های مذهبی و فرهنگی برگزار می کنند افزود:قرائت زیارت عاشورا،برگزاری برنامه های سوگواری اهل بیت (ع) ، محافل انس با قرآن، برگزاری گفتمان های دینی و .. از جمله مهمترین برنامه های هیئت مذهبی انصارالحجه این مدرسه است .

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در پایان از برگزاری سلسله نشست های مهدویت در این مدرسه خبر داد و گفت: نشست های مهدویت با هدف تبیین فرهنگ مهدوی در بین منتظران ظهور، هر روز با سخنرانی اساتید حوزه برای طلاب برگزار خواهد شد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha