پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علامه حلی

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به تعویق زمان برگزاری اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی (ره ) که قرار بود اواخر شهریور برگزار شود، گفت: زمان برگزاری این جشنواره به ۱۳ مهرماه موکول شده است .

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه توسعه کمی و کیفی پژوهش از جمله برنامه های راهبردی معاونت پژوهش در 13 مدرسه علمیه استان است، گفت: در طول سال تحصیلی نشست های علمی پژوهشی در قالب کارگاه ها ویژه زیر نظر اساتید مجرب پژوهش برای طلاب برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این راستا کارگروه معاونت پژوهشی حوزه برگزاری کارگاه های علمی پژوهشی مبانی ولایت فقیه را در دستور کار قرار داده است، خاطر نشان کرد: در این راستا برای کمک به پژوهش در سرفصل فوق 300 کتابچه بین طلاب مدارس علمیه استان لرستان توزیع شده است .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به تعویق زمان برگزاری اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی (ره ) که قرار بود اواخر شهریور برگزار شود افزود: زمان برگزاری این همایش به 13 مهرماه موکول شده است .

حجت الاسلام پنام با بیان اینکه آئین اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی (ره) در سالن همایش جهاد کشاورزی استان برگزار خواهد شد، گفت: این آئین با حضور حجت الاسلام اسماعیل نیا دبیر جشنواره علامه حلی (ره) کشور، مسئولان حوزوی و طلاب پژوهشگر با تجلیل از 50 اثر برتر پژوهشی برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی (ره) در بخش خواهران مربوط به طلاب مدرسه علمیه معصومیه (س) خرم آباد و در بخش برادران مربوط به طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) (سفیران هدایت) خرم آباد می باشد .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان در پایان با بیان اینکه شناسایی طلاب اهل قلم و پژوهش،جهت دهی به آثار پژوهشی کاربردی با محتوای دینی و همچنین حمایت از نخبگان پژوهشی از اهداف برگزاری جشنواره های علمی پژوهشی است یادآور شد: امید می رود اساتید حوزه نیز به تقویت این مهم بیش از پیش توجه نمایند و در تربیت طلاب مهذب و پژوهشگر کوشا باشند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha