جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دونالد ترامپ

حوزه/ سخنان سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل بسیار مضحک و ناشی از بی تجربگی سیاسی ترامپ است که نشان داد رفتار خصمانه آمریکا با ملت بزرگ ایران همیشگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام حمید علی بخشی، امروز در مراسم هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان برگزارشد، ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم، گفت: ترسیم واقعیت‌های دفاع مقدس برای نسل‌های آینده از اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس است و به همین دلیل برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا این ایام گرامی داشته می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان افزود:  اگر رمز موفقیت یعنی فرهنگ حسینی و عاشورایی در کشور حاکم باشد در هیچ مقطعی در برابر دشمنان به مشکل نمی‌خوریم، چراکه انقلاب اسلامی برگرفته از خون شهدا و آرمان‌های امام شهیدان است.

وی اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با تاسی از امام حسین(ع) جانانه ایثارگری و جانفشانی کردند، رزمندگان هشت سال جانانه در میدان پرخطر نقش ایفا کرده و اجازه ندادند حتی وجبی از خاک مقدس ایران اسلامی  به دست بیگانه داده شود.

حجت الاسلام علی بخشی تصریح کرد: عاشورا، امام‌ حسین(ع)، مکتب و دین اسلام و انقلاب اسلامی بین‌المللی هستند و ایران اسلامی برای تحقق سه هدف امام خمینی(ره) یعنی نجات ملت ایران، مردم منطقه و مردم دنیا تلاش می‌کند که با تلاش و پیگیری مستمر انقلاب اسلامی، مردم دنیا هم نجات خواهند یافت.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان ادامه داد: امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی به کشورهای همسایه مانند عراق، سوریه، لبنان و بحرین هستیم، اما دشمنان نظام دست به دست هم داده اند تا به کشور ایران و انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی اظهار کرد:  هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است، لذا همه باید خود را مدیون خون شهدا بدانیم و با شرکت گسترده در مراسم گرامیداشت این هفته یاد شهدا را زنده کنیم.

حجت الاسلام علی بخشی با اشاره به تقارن دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس، بیان کرد: انقلاب اسلامی ادامه قیام امام حسین(ع) است که در مقابل ظلم و جور و به منظور امر به معروف و نهی از منکر به حرکت خود ادامه می دهد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان به سخنان ابلهانه و شرم آور رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران بیان داشت: سخنان سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل بسیار مضحک و ناشی از بی تجربگی سیاسی ترامپ است که نشان داد رفتار خصمانه آمریکا با ملت بزرگ ایران همیشگی است و اگر آمریکا یکطرفه از برجام خارج شود، این به منزله لغو کامل برجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha