جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عاشورا

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت تبلیغی ۷۰۰ نفر از اساتید،طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران استان در ایام عزاداری ماههای محرم و صفر خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه این تعداد مبلغ از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر با حضور در اماکن و محافل عزاداری عمومی،حسینیه ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در نقاط مختلف روستایی و شهری ایستان لرستان به تبلیغ و تبیین اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش می پردازند، گفت: مبلغان در این نشست ها تلاش خواهند کرد پیام ها و جذابیت های سبک زندگانی و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برای مخاطبان بیان نمایند .

وی با بیان اینکه اشاعه و تعمیق سبک زندگی اسلامی و سیره زندگانی اهل بیت (ع) از سرفصل های تبلیغی مبلغان در ماههای محرم و صفر است خاطر نشان کرد:ایام سوگواری اهل بیت (ع) فرصتی مغتنم برای تبلیغ ،تبیین و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه است .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان اشاعه و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را از جمله سرفصل های تبلیغی در این ایام برشمرد و گفت:بیان شیوه های پرورش عزت نفس،احترام به همسر،تربیت فرزند،توجه به نیازهای عاطفی و معنوی در اعضای خانواده و بیان راهکارهای استحکام بنیان خانواده از جمله مسائلی است که مبلغان در این باره به تبلیغ و ایراد سخنرانی خواهند پرداخت .

عزیزی در پایان با بیان اینکه تبلیغ و تبیین اهداف قیام عاشورا در فضای مجازی نیز از دیگر محورهای تبلیغی خواهران در فضای مجازی است گفت:مبلغان با مطالعه و تحقیق ابعاد مختلف قیام عاشورا را برای نسل جوان در این فضا ترسیم می نمایند و به سوالات و شبهات آنان پاسخ خواهند داد.  

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha