پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مسعودی خمینی

حوره/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در فرهنگ و مکتب حسینی ، هیئت سکولار هیچ معنا و مفهومی ندارد و به تعبیر مقام معظم رهبری اصلاً ما هیئت سکولار نداریم و نباید داشته باشیم.

آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: ما هیئت اسلامی داریم به خصوص در کشور ما که این هیئت ریشه انقلابی هم دارد و لذا ما همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند هیئت سکولار نداریم.

وی افزود: آنچه مهم است این که در دستگاه امام حسین(ع) و بحث هیئت داری و عزاداری همه باید بدانیم که در درجه اول مطیع اوامر الهی و سپس فرمایشات اهل بیت(ع) و قرآن کریم هستیم و در همین راستا باید مطیع علما و به خصوص مقام معظم رهبری باشیم که به خوبی شاخصه های انقلابی گری را معرف کرده و بر حفظ و تداوم و تقویت آن تاکید دارند.

تولیت سابق آستان مقدس حضرت معصومه(ص) همچنین بیان داشت: همه عزیزانی که در هیئات خدمت کرده و کلیه کسانی که در این روزها و شب ها به عزاداری و برپایی مجالس اندوه و سوگواری می پردازند باید بدانند که به هر حال منتسب به امام حسین(ع) هستند و باید طوری رفتار کنند که بهترین معرف این دستگاه باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha