جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست هماهنگی کنگره  علامه بلادی بوشهری

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر معارفه مسئول دبیرخانه دانشجویی کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام یوسف جمالی، ظهر امروز در مراسم معارفه مسؤول دبیرخانه دانشجویی کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه پژوهش، پس از برگزاری دو یادواره شهدای روحانیت و تجلیل از مفاخر روحانیت استان کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) شکل گرفت و امسال در آذر ماه برای سومین سال این کنگره را برگزار می کنیم.

دبیر سومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) به چگونگی برگزاری این کنگره اشاره کرد و گفت: یکی از تفاوت های برگزاری سومین کنگره علامه بلادی بوشهری با کنگره های قبل این است که در این کنگره افزون بر طلاب و روحانیان، دانشجویان استان بوشهر نیز می توانند آثار خود را به دبیرخانه ها ارسال کنند.

وی افزود: سال گذشته فقط طلاب و روحانیان استان و نیز طلاب و روحانیان بوشهری در سایر استان می توانستند در این کنگره شرکت کنند.

دبیر سومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) از معرفی حجت الاسلام رضا جمالیT به عنوان مسؤول دبیرخانه دانشجویی کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری خبر داد و گفت: این دبیرخانه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر مستقر خواهد شد.

حجت الاسلام رضا جمالی نیز در این نشست با تسلیت ایام محرم الحرام گفت: استان بوشهر استانی ولایتمدار است و وحدت خوبی را بین مجموعه های علمی، فرهنگی و پژوهشی در آن شاهدیم.

مسؤول دبیرخانه دانشجویی کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری از طراحی و برنامه ریزی برای تقویت برنامه های پژوهشی خبر داد و اظهار داشت: در این راه از ظرفیت دانشگاه ها و اساتید آن استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است در این نشست حکم حجت الاسلام رضا جمالی به عنوان مسؤول دبیرخانه دانشجویی کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) توسط نماینده ولی فقیه در بوشهر اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha