جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یوسفی راد

حوزه / کشور هایی که ناتو نظامی علیه نظام اسلامی تشکیل دادند، امروز نیز با ایجاد ناتو فرهنگی در پی از پا درآوردن ملت ایران هستند. لذا فعالیت روحانیت امروزه بسیار نتیجه بخش تر و اثر گذار تر خواهد بود.

حجت الاسلام علی­مراد یوسفی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: نقش روحانیت در همه عرصه ها و بالاخص دفاع مقدس نقش برجسته ای است به گونه ای که در 8 سال دفاع مقدس هم آمار شهدای روحانی و هم آمار حضور روحانیون به نسبت درصد بیش از اقشار دیگر است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: روحانیون در دفاع مقدس علاوه بر حضور فیزیکی، کار انتقال مفاهیم بلند دینی و مذهبی را به نحو احسن به گونه ای انجام دادند که جوانان آنچنان در نبر حق علیه باطل شرکت کردند و آن حماسه ها آفریدند.

وی با بیان اینکه شباهت ها و تفاوت هایی بین جنگ سخت و جنگ نرم وجود دارد بر نقش روحانیت در جنگ نرم موجود تأکید نمود و خاطر نشان کرد: باید بدانیم سنگر ها و جبهه ها عوض می شوند اما نبرد حق و باطل همچنان باقی است.

حجت الاسلام یوسفی راد یادآور شد: کشور هایی که ناتو نظامی علیه نظام اسلامی تشکیل دادند، امروز نیز با ایجاد ناتو فرهنگی در پی از پا درآوردن ملت ایران هستند. لذا فعالیت روحانیت امروزه بسیار نتیجه بخش تر و اثر گذار تر خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه نبی اکرم (ص) با اشاره به اینکه روحانیت با حضور در عرصه های جنگ نرم و اقناع سازی نسل جوان می تواند بخش قابل توجهی از آسیب های این جنگ را کاهش دهد، گفت: بحمدالله تا کنون نیز روحانیت کارنامه درخشانی مانند سخت از خود به جای گذاشته است. و ان شاء الله جوانان را از این معابری که مانند معابر مین جنگ سخت است عبور دهد.

وی در پایان اظهار داشت: روحانیت باید در مسیر انقلابی گری در سنگر دفاع از دین حضور پر رنگ داشته باشد و با همین هدایت ها زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) شود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha