سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ عبدالله الصالح

حوزه/ شیخ صالح گفت: مردم بحرین، حسینی هستند و و زیر بار حکومت ظالمان نمی روند و یاد و خاطره و عزاداری عاشورا برای همیشه در بحرین باقی است و توطئه آل خلیفه برای از بین بردن این مراسم تاثیری ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ عبدالله الصالح از رهبران جنبش العمل الاسلامی بحرین در پیامی ویدئوی به مردم بحرین به خاطر پافشاری بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره عاشورا و ارزش هایی همچون عدالت و ظلم ستیزی تبریک گفت و از این اقدام آنها تجلیل کرد.

وی افزود: مردم بحرین، حسینی هستند و و زیر بار حکومت ظالمان نمی روند و یاد و خاطره و عزاداری عاشورا برای همیشه در بحرین باقی است و توطئه آل خلیفه برای از بین بردن این مراسم تاثیری ندارد.

شیخ صالح ادامه داد نیروهای استکبار جهانی و مزدوران آنها در خلیج فارس همگی علیه ارزش های دینی و عرفی ملت بحرین، هم پیمان شده اند و اکنون نظام آل خلیفه ثروت های بحرین را در اختیار بیگانگان قرار داده است.

این روحانی مبارز تاکید کرد: مردم بحرین طمعی به دنیا ندارند و فقط خواستار زنده کردن ارزش های قیام حسینی هستند و می خواهند کشور خود را با حق طلبی نجات دهند.

شیخ صالح خاطر نشان کرد: در برابر فسادی که در کشور جریان دارد، مردم چاره ای جز ایستادگی در برابر فساد و باطل ندارند و در این راه با عاشورا و ارزش های آن تمسک می جویند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha