پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت آیت الله  راستی کاشانی در کاشان

حوزه/ مراسم بزرگداشت آيت الله راستي كاشاني(ره)، با حضور گسترده مردم ولایت مدار، روحانيت و طلاب شهرستان های كاشان و آران و بيدگل، از سوی آیت الله نمازی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سيد مرتضي صالحي خوانساري در مراسم بزرگداشت آيت الله راستي كاشاني(ره) كه دوشنبه شب در مسجد جامع كاشان، برگزارشد، پيام تسليت رهبرمعظم انقلاب به مناسب رحلت این عالم مجاهد را بيانگر شخصيت مهم و والاي اين عالم بزرگوار دانست و به فرازهايي از پيام مقام معظم رهبری اشاره كرد.

وي افزود: اين عالم بزرگوار از جمله بزرگان روشن‌گر و با اخلاصي  بود كه در دوران اقامت  امام راحل در نجف، در جمع نزديكان علمي و سياسي ايشان حضور یافت و وفادارانه به نهضت مقدس ايشان كمك كرد و بعد از پيروزي انقلاب نيز در مراكز مهم و حساس به انجام خدمات برجسته اي پرداخت و در مسائل كشور نقش آفريني كرد.

سخنران این مراسم ادامه داد: ایشان در ارادات به امام خميني(ره) از پيشگامان محسوب مي شد و به رهبر معظم انقلاب عشق مي ورزيد و در مقاطع مختلف زماني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را ياري كرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحي خوانساري افزود: آیت الله راستی کاشانی(ره) با علم و حلم و خلوص خود توانست شاگرداني را تربيت و فضاي علمي و معنوي حوزه ها را رونق ببخشد.

استاد حوزه علميه قم، عضويت در دفتراستفتائات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، عضويت در شوراي تشخيص صلاحيت فقهي و اجتهاد کانديداهاي شوراي عالي قضايي‌، عضو هيات امناي مسجد جمكران، و ... را از جمله مسؤوليت هاي آيت الله راستي كاشاني برشمرد.

به گفته وي، آيت الله راستي كاشاني حوزه علميه كاشان را به حوزه قم و حوزه قم را به حوزه نجف پیوند زد و علم كاشان و علم قم و علم نجف را ذخيره كرد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha