جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همسر شهید حججی

همسر شهید حججی با بیان اینکه شهادت در راه امام حسین(ع) بزرگترین آرزوی محسن بود، گفت: وی در محرم سال قبل از امام حسین(ع) خواست که به خیل شهدا بپیوندد و به این آرزویش رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، زهرا عباسی عصر امروز در حاشیه مراسم وداع با شهید محسن حججی در صحن جامع حرم مطهر رضوی در جمع خبرنگاران با بیان این که با همه وجود به همسر شهیدم افتخار می‌کنم، گفت: همسرم را به عمه سادات، حضرت زینب کبری(س) تقدیم کردم و ان‌شاالله پسرم را هم در این راه مقدس تقدیم می‌کنم.
وی در ادامه با بیان این که دشمنان هرگز فکر و خیال نکنند که با این اتفاق اراده من ضعیف شده است، خاطر نشان کرد: ما امروز هزاران محسن داریم که برای اسلام فدا می‌شوند. 
همسر شهید حججی با بیان اینکه شهادت در راه امام حسین(ع) بزرگترین آرزوی محسن بود، ابراز کرد: شهید حججی در محرم سال قبل از امام حسین(ع) خواست که به خیل شهدا بپیوندد و به این آرزویش هم رسید و پس از گذشت بیش از 40 روز از شهادتش در ماه محرم و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به خاک مقدس ایران اسلامی بازگشت.
عباسی با بیان اینکه تک‌تک این لحظات برایم یک افتخار بزرگ است، گفت: امام حسین(ع) محسن را قبول کردند و به‌واقع ایشان خواستند که این اتفاق بیفتد و عزتی شود که خدای یکتا و بی‌همتا به ما عنایت کرده است. 
وی با بیان این که خدای متعال را بابت این اتفاق شاکر هستم، ابراز کرد: خرسندم که مراسم وداع باشکوهش در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha