شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احلی من العسل

حوزه/ همایش بزرگ «احلی من‌العسل» با حضور پرشور نوجوانان عاشورایی و مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همایش بزرگ «احلی من‌العسل» با حضور پرشور نوجوانان عاشورایی و مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: دانش‌آموزان جامعه اسلامی همه حسینی هستند، چرا که با شروع محرم پیراهن سیاه را به تن می‌کنند و به منظور عرض تسلیت به محضر اهل بیت(ع) برنامه‌های عزاداری را به صورت ویژه دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: اکنون این افتخار را داریم که نام و راه امام حسین علیه‌السلام را در مدارس خود عملی می‌کنیم و در ابتدای سال تحصیلی از این بزرگواران می‌خواهیم که عنایت ویژه به دانش‌آموزان داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه هر آنچه داریم از امام حسین علیه‌السلام و برکت اهل بیت(ع) داریم، تصریح کرد: قرآن و عترت دو میراث ارزشمند پیامبر اسلام(ص) است که امیدواریم به شیوه مطلوبی از این میراث استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید در این فضای معنوی در حق پدران و مادران خود دعا کنند چرا که آنها فرزندان خود را در فضایی تربیت کرده‌اند که به برکت این فضا دانش‌آموزان حسینی شده‌اند.

شیخ الاسلام یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید استان قم را گرامی داشت و گفت: برگزاری همایش «احلی من‌العسل» بهانه‌ای برای عرض ارادت به پیشگاه حضرت قاسم بن‌الحسن علیه‌السلام و الگوبرداری از ایشان توسط جوانان و نوجوانان است.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و سید مهدی صادقی استاندار قم از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم بوده‌اند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha