شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آقای جمیری

حوزه/ سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر گفت: یکی از فعالیت هایی که در دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی صورت می گیرد، طرح «خادمیاری رضوی» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از بوشهر عبدالکریم جمیری، امروز در جلسه رابطین شهرستانی این نمایندگی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: در برگزاری جشن های زیر سایه خورشید نیازمند یک جمع بندی دقیقی از برنامه های اجرا شده هستیم تا بتوانیم سالهای آینده با قوت بیشتری آن را برگزار کنیم.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر ادامه داد: در طرح زائرینی که تاکنون به زیارت آقا امام رضا(ع) مشرف نشده اند، 1100 سهمیه به بوشهر اختصاص یافته بود که بیشتر از این رقم در اعزام مشارکت داشتیم.

جمیری گفت: این شکل اعزام که فقط به زائرین سهمیه غذای امام رضا(ع) داده شود باید تغییر کند، به گونه ای که ما بتوانیم با کمک افراد خیر درساماندهی، اعزام، اسکان، پذیرایی و برنامه های فرهنگی طول سفر نقش موثری داشته باشیم.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر با بیان اینکه در بحث رسیدگی به مناطق محروم سه دهستان را پس از بررسی با آستان قدس معرفی کردیم اظهار داشت:  دهستان بوالخیر در شهرستان تنگستان را آستان قدس انتخاب نمود و نیز در بحث توانمندسازی خانواده های نیازمند آن منطقه و سرکشی و عیادت از آنان فعالیت هایی انجام شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته با قرارگاه سازندگی سپاه که در آن منطقه فعال است تفاهمنامه همکاری امضا شده است که در آینده فعالیت هایی نیز صورت خواهد گرفت.

جمیری با بیان این که یکی دیگر از فعالیت هایی که در دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی صورت می گیرد طرح خادمیاری رضوی است، اظهار داشت: این طرح به این صورت است افراد در سامانه آستان قدس رضوی ثبت نام می کنند و آستان قدس پس از بررسی های اولیه لیست افراد هر استان را به نمایندگی های خود ارسال می کنند تا مراحل بعدی در هر استان انجام شود.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر ادامه داد: از دیگر زمینه های فعالیت دفاتر نمایندگی بحث نذر و وقف است که باید در زمینه شناسایی خیرین و همکاری با آنان اقداماتی را انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha