شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار جعفری فرمانده سپاه

حوزه/ سردار جعفری با بیان اینکه افتخار سپاه جهاد در عرصه سازندگی و خدمتگزاری به مردم است، گفت: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند فعالیت‌های جهادی در راستای خدمت گذاری به مردم است که امیدواریم با همت و کار مضاعف و البته اعتبارات بیشتر این حرکت جهادی آغازشده را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در راستای افتتاح پروژه مسکن محرومان ۲۱۱ روستای استان خوزستان، وارد اهواز شد.

وی در این آیین با گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهارداشت: امیدوارم ما پاسداران وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را که به تأسی از انقلاب امام حسین(ع) بوده به‌طور کامل به جا آوریم و وظایفمان را در قبال این حرکت حسینی را به‌ درستی انجام دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ایثارگری، ایستادگی و مقاومت ملت ایران به برکت عاشور است، تصریح کرد: تجلی قیام عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، در از خودگذشتگی جوانان مخلص این سرزمین همچون شهید حججی و دیگر شهدای گران‌قدر مدافع حرم، نمود داشته است.

سردار جعفری، با تأکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل شده است، اذعان داشت: این مهم یکی از دستاوردهای بزرگ دوران دفاع مقدس است که هر جا مردم در صحنه حضور داشتند، نقشی اثرگذار ایفا کردند.

این مقام مسئول، با اشاره به شکست‌های پی‌درپی گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه، اظهارداشت: هدف اصلی داعش و حامیان او در منطقه تصرف سرزمین‌های اسلامی بود، اما با یاری خداوند متعال تا دوماه دیگر همانطور که حاج قاسم سلیمانی قول داده است بساط و شر آن‌ها جمع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، رفع مشکلات مردم مناطق محروم کشور را یکی از وظایف اصلی سپاه پاسداران دانست و تأکید کرد: افتخار سپاه چه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و چه در برهه کنونی، جهاد در عرصه سازندگی و خدمتگزاری به مردم است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این عرصه، گفت: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند فعالیت‌های جهادی در راستای خدمت گذاری به مردم است که امیدواریم با همت و کار مضاعف و البته اعتبارات بیشتر این حرکت جهادی آغازشده را ادامه دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه ارزش جهاد به موضوع همان دوره و عصر مربوط می‌شود، اظهارداشت: امروز موضوع خدمت‌رسانی به مردم و تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی با توجه به مشکلات کشور، تحریم‌ها و فشارهای دشمنان و البته برخی سوء مدیریت‌ها در بخش‌های اجرایی کشور بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و باید همگان در راستای رفع مشکل معیشت مردم و اشتغال‌زایی که خود یک جهاد بسیار مهم و تعیین‌کننده در کنار جهاد سیاسی، فرهنگی و امنیتی است، قدم بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha