پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رحیم صفوی

حوزه/ سردارسرلشکر صفوی با بیان این که شهید حججی نماینده نسل دوم انقلاب و نمو نه ای از هزاران جوان شجاع و انقلابی ایران است، گفت: شهید حججی در حقیقت محصول پیوند مکتب سرخ حسینی و مکتب سبز مهدوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان سردارسرلشکر رحیم صفوی امروز در مراسم تشییع پیکیر شهید حججی در میدان امام اظهار کرد: دشمنان براین تصور باطل بودند که با بریدن سر شهید حججی ها می توانند ذلت ملت بزرگ ایران را ببینند. ولی امروز ببیند که با شهادت حججی ها  صدها هزارجوان و صدها هزار قهرمان  آماده مبارزه و مقابله با دشمنان اسلام هستند.

سردارصفوی تاکید کرد:شهید حججی نماینده نسل دوم انقلاب و نمو نه ای از هزاران جوان شجاع و انقلابی ایران است که در مقابل تهدیدات همچون کوه پرصلابت و آرام تا لحظه شهادت ایستاده بود.

وی ادامه داد:تا زمانی که روحیه عاشورایی در جامعه ما حماسه سازی می کند، دشمن ناتوان است.

مشاوره فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: مادران ایرانی به تاسی از شهدای کربلا و حضرت زینب کبری، فرزندانی عاشورایی چون شهید حججی پروش میدهند.

وی افزود:شهید حججی در حقیقت محصول پیوند مکتب سرخ حسینی و مکتب سبز مهدوی است؛ شهید حججی حجت خداوند در مقابل همگان و او سرباز حسین بن علی و امام زمان است.

سردارصفوی بیان کرد: شهید حججی در مقابل یزیدیان زمانه و برای دفاع ازحریم حضرت زینب کبری جان داد،حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم ددر جبهه مقاومت اسلامی درسی از تکامل معنوی وحماسی فرزندان نسل دوم وسوم انقلاب است.

وی عنوان کرد:امروز بساط داعش در سوریه و عراق به همت شهدای مدافع حرم برچیده شده است و به زودی نوبت به حامیان این تروریست های می رسد و جمهوری اسلامی ایران حامیان داعش در منطقه را به خاک ذلت خواهد کشاند.

مشاور فرمانده کل قوا یادآور شد: شهادت محسن حججی این فرزند قهرمان مردم مومن و شجاع نجف آباد، پرچم برافراشته ای در تاریخ حماسه آفرینی اصفهان شد  و خورشید درخشاتی از عظمت فرهنگ  و شجاعت و تمدن و روحیه صهیونیسم ستیزی ایرانیان است.

وی اظهارداشت: مردم هوشمند اصفهان به یاد می آورید جمله معروف امام راحل که فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد ، اکنون  شهدای  مدافع حرم نسل دوم و سوم انقلاب  در عمق بخشی به دفاع استراتژیک ایران  و رسیدن به مرزهای اشغالی فلسطینی درحال مجاهدت هستند و به حول قوه الهی  راه قدس باز خواهدشد.

سردار صفوی ابراز کرد: امروز حضور رهبری در میدان امام حسین تهران و بوسه بر پیکر مطهرشهید حججی، نشان ارادت رهبرمعظم انقلاب به نسل دوم و سوم انقلاب است.

وی اضافه کرد:صهیونیست ها که حامی داعش و داعشیان هستند، پس از مشاهده شکست داعش به دنبال توطئه جدید هستند، امروز رفراندوم غیرقانونی  کردهای عراق یک توطئه صهیونیستی امریکایی است  و قطعا مردم  کرد عراق ضررکنندگان اصلی این توطئه هستند.

مشاورفرمانده کل قوا بیان داشت: جداسازی کردهای عراق چیزی جز تجزیه عراق را در پی نخواهد داشت.
313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha