جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی،  جلسه با سرمربیان حلقه های صالحین سپاه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، «تفکر انقلابی» و «عمل جهادی» را راه حل مشکلات کشور دانست و گفت: اگر بخواهیم در فرهنگ جوانان، فضای مجازی و .... اثر بگذاریم، باید انقلابی و جهادی بودن را در بین جامعه به ویژه نسل جوان ترویج داده و نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه ای با سرمربیان حلقه های صالحین سپاه ایلام که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس، ادامه قیام عاشورا بود و امیدواریم خداوند ما را در حفظ آثار و برکات این دو فرهنگ موفق بدارد و به نسل های آینده نیز منتقل کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام، اقشار مختلف مردم و در سخنرانی های عمومی بر 2 محور بسیار مهم و حائز اهمیت تاکید دارند و آنها را راه حل و رمزگشا می دانند که «انقلابی بودن» و «جهادی عمل کردن» است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه این دو محور برگرفته از دو جریان عاشورا و دفاع مقدس هستند، اضافه کرد: انقلابی بودن به معنای این است که ارزش های انقلاب را حفظ کنیم و در مقابل استکبار بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب همواره تاکید دارند که تفکر انقلابی و جهادی راه حل مشکلات کشور است. برای نمونه می توان به شهید حججی اشاره کرد چرا که او مصداق بازر شخصیتی انقلابی و جهادی است.

وی با بیان اینکه جهادی و انقلابی بودن یعنی کاری کنیم که مانند شهید حججی خداوند ما را انتخاب کند، گفت: در اجرای برنامه های طرح حلقه های صالحین باید به دنبال کمیت نباشیم، بلکه باید کیفیت کار مدنظر باشد و فعالیت های این بخش را به سمت کیفی سازی سوق دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به آمادگی حوزه استان برای راه اندازی تبلیغات سیار، اظهار کرد: ما باید حلقه های صالحین را به حوزه بسط دهیم و با راه اندازی گفتمان های مختلف پای جوانان را به حوزه های علمیه باز کنیم و به شبهات نسل جوان پاسخ دهیم، چرا که شبهات فراوانی در شرایط کنونی جامعه با توجه گسترش فضاهای مجازی ایجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر اینکه قبل از اینکه دشمن تفکر جوانان ما را در دست بگیرد باید اعتقاد آنان را در دست بگیریم، گفت: ما اگر بخواهیم در فرهنگ جوانان، فضای مجازی و .... اثر بگذاریم، باید انقلابی و جهادی بودن را در بین جامعه به ویژه نسل جوان ترویج داده و نهادینه کنیم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha