جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه مسئولان حوزه و مرکز خدمات ایلام

حوزه/ در جلسه مشترک مدیریت و معاونین حوزه علمیه ایلام و مدیر مرکز خدمات حوزه استان مسائل مرتبط با نحوه خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده های طلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، در جلسه مشترک حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر و معاونین امور طلاب، تهذیب و مسئول امور صیانتی حوزه علمیه استان ایلام و حجت الاسلام ایمان نظری، مدیر مرکز خدمات حوزه استان، مسائل مرتبط با فرایند خدمت رسانی به خانواده های طلاب و همچنین نحوه آموزش های تحکیم خانواده برای زوج های جوان طلبه و توجه بیشتر خدمت رسانی معیشتی به آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در این جلسه با تشکر از تلاش های مرکز خدمات استان، گفت: بحثی که الان بسیار مهم و باید در اولویت قرار بگیرد برگزاری دوره های آموزشی و تحکیم خانواده برای طلاب معیل است. همچنین در خصوص خدمت رسانی در بحث معیشت طلاب متاهل ما باید گام های مهم و موثرتری برداریم.

حجت الاسلام ایمان نظری، مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه ایلام نیز در این جلسه با تقدیر از حمایت ها و تلاش های مدیریت حوزه استان، گفت: در بحث توجه بیشتر و حمایت از خانواده های طلاب تا جایی که توانسته ایم، دریغ نکرده ایم، ولی با توجه به نیاز بیشتر کار در این خصوص و کمبودهای مالی و بودجه ای، امیدوارم مسئولین مرکز در این خصوص حمایت های بیشتر از استان های مرزی و محروم علی الخصوص ایلام داشته باشند

در پایان معاونین حوزه علمیه استان ایلام  حاضر نیز به ارائه نظرات پیشنهادات خود پرداختند. همچنین مقرر شد طلاب تازه متاهل شده ملزم به حضور کلاس های آموزش خانواده شوند و مسائل و مشکلات معیشتی طلاب نیز مورد بررسی و توجه بیشتر قرار بگیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha