جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سرور

فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مربوط به زمانی در گذشته نیست بلکه در جریان و ادامه دار می باشد، تصریح کرد: نهضت عاشورا یکی از علل اصلی پیروزی ها و ماندگاری مکتب اهل بیت(ع) در طول تاریخ بوده و روحیه جهاد و شهادت را در شیعه نهادینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سرور در کارگاه «مقاومت؛ از عاشورا تا مدافعان حرم» که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه جوادالائمه (ع) مشهد برگزار شد ضمن تبیین اهمیت حضور مستشاری رزمندگان جمهوری اسلامی در سوریه اظهار کرد: انقلاب اسلامی مربوط به زمانی در گذشته نیست بلکه در جریان و ادامه دار است.
وی راه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را همان راه و مسیر قیام امام حسین (ع) دانست و افزود: نهضت عاشورا یکی از علل اصلی پیروزی ها و ماندگاری مکتب اهل بیت(ع) در طول تاریخ بوده و روحیه جهاد و شهادت را در شیعه نهادینه کرده است.
فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی در ادامه با اشاره به روند حوادث پس از انقلاب اسلامی از جمله کارشکنی های دولت بنی صدر و عزل او و موج ترورهای منافقان، گفت: علی رغم همه دشمنی ها و مشکلات موجود در اوائل انقلاب، روند حوادث به نفع جمهوری اسلامی و نیروهای انقلابی تغییر کرد و این نشانه مثبتی برای اقدامات بعدی و حرکت رو به جلو در آینده است. 
حجت الاسلام سرور با اشاره به نقش توکل در موفقیت انسان، تصریح کرد: در همه حوادث انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هر کجا که به خدا توکل کردیم، حتی با دست خالی نیز پیروز میدان بودیم و هر کجا که بر عِدّه و عُدّه، نیروی انسانی و تجهیزات خود تکیه کردیم، شکست خوردیم.
فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی ضمن تبیین تفاوت نگاه جبهه حق و جبهه باطل به رخدادهای مختلف، گفت: نگاه جبهه حق باید به لطف و مدد الهی باشد و نه امکانات و تجهیزات و رأی و تدبیر شخصی و نباید همچون جبهه باطل به محاسبات مادی و توانمندی های فردی تکیه کنیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha