جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ یک روحانی جانباز با بیان اینکه روحانیت نقش مؤثری در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس داشته‌اند، گفت: زبان از بیان مجاهدت‌های دفاع مقدس ناتوان است.

حجت‌الاسلام سید مرتضی کسائیان جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با بیان اینکه روحانیت نقش مؤثری در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس داشته‌اند، اظهار داشت: زبان از بیان مجاهدت‌های دفاع مقدس ناتوان است.

این روحانی جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مردم در خصوص هر جریانی نظرات متفاوتی دارند، تصریح کرد: اما درباره دوران دفاع مقدس جز افتخار، عشق و علاقه به شهیدان مردم نظر دیگری ندارند و این اقبال عمومی به دلیل فداکاری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان جبهه‌های جنگ حق علیه باطل است.

وی با بیان اینکه نهضت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه مدیون ایثار و جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های شهیدان انقلاب اسلامی در دفاع مقدس است، افزود: ایستادگی و مقاومت‌های به وجود آمده در برابر استکبار جهانی به برکت رشادت‌های شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام کسائیان با اشاره به اینکه حماسه بچه‌های جنگ تحمیلی داستان‌های طولانی در دل خود دارد، تصریح کرد: با گذشت زمان هر چه از جنگ تحمیلی می‌گذریم ابعاد و عظمت آن بیشتر هویدا می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ابعاد مختلفی را در جامعه ایجاد کرده است، گفت: بیداری اسلامی مدیون ایثار و جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های شهیدان انقلاب اسلامی است و مظلومیت و با دست‌خالی ولی با ایمان قوی جنگیدن رزمندگان اسلام در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

این روحانی جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه روحانیت همواره از ابتدای جنگ هشت سال دفاع مقدس پا به‌ پای سایر رزمندگان اسلام نقش‌آفرینی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: حضور روحانیت در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل مایه امنیت و آسایش روانی رزمندگان اسلام بود.

وی با بیان اینکه موتور محرک جبهه‌های جنگ حق علیه باطل روحانیت بودند، تصریح کرد: به برکت حضور روحانیون فضای دفاع مقدس به نور معنویت و تقوا گره‌خورده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha