چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سفر حجت الاسلام والمسلمین فاضل به خوزستان

حوزه/ مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور به منظور بررسی وضعیت مدارس علمیه خوزستان و دیدار با علمای بلاد، به اهواز سفر کردند.

حجت الاسلام علی مؤذنی، مسئول امور صیانتی حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سفر حجت الاسلام و المسلمین فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور به خوزستان، اظهار داشت: این سفر در راستای بازدید و بررسی مدارس علمیه خوزستان و شرکت در دوره تربیت مربی آَشنایی با آسیب‌های فضای مجازی، صورت گرفت.

وی با اشاره به سفرهای شهری مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور در استان خوزستان، گفت: بازدید از حوزه علمیه دزفول، شادگان، آبادان، خرمشهر، بندر امام(ره)، بندر ماهشهر، امیدیه بخشی از سفرهای حجت الاسلام و المسلمین فاضل در سفر به خوزستان بود.

حجت الاسلام مؤذنی، دیدار با معاونین حوزه علمیه خوزستان را سومین برنامه مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور در خوزستان عنوان کرد و افزود: حجت الاسلام و المسلمین فاضل، پس از نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان با اعضای مرکز خدمات حوزه علمیه این استاد هم جلسه داشته و پس از آن در جمع طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اهواز سخنرانی کردند.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه خوزستان، مهم‌ترین برنامه سفر حجت الاسلام و المسلمین فاضل در خوزستان را دیدار با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، اعلام کرد و اظهار داشت: در این دیدار، آیت الله موسوی جزایری بر لزوم مواجهه جدی با فرق انحرافی در خوزستان تأکید و معاون امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور، نسبت به پیگیری این مهم اعلام آمادگی نمودند.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین فاضل در جریان سفر به استان خوزستان، سلام آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور را به طلاب و فضلای حوزه علمیه استان ابلاغ نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha