جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرف‌های رهبر گروه اسلام‌هراس سبب مسلمان شدن یک نفر شد!

حوزه/ رهبر گروه نژادپرست لیگ دفاع انگلیس در تلویزیون مدعی شد اگر مردم قرآن بخوانند به خشونت طلب بودن اسلام پی برده و ازاین دین گریزان خواهند شد، اما یک نفر از کسانی که بخاطر سخنان وی قرآن را خوانده بود به اسلام گروید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، سخنان رهبر گروه نژادپرست لیگ دفاع انگلستان در تلویزیون سبب گرویدن یک تن به دین اسلام گردید.

تونی رابینسون رهبر سابق گروه لیگ دفاع انگلیس، یک گروه نژادپرست انگلیسی، در اقدامی اسلام‌ستیزانه در تلویزیون ملی این کشور نسخه قرآن مجید را با خود آورده و با خاطری جمع از مردم خواسته بود کتاب قرآن را بخوانند تا متوجه شوند اسلام چه دین خشونت طلبی است. این گفته وی باعث شد یک نفر از کسانی که به حرف او گوش کرده و قرآن را مطالعه کرده بود، مسلمان شود.

کریستوز اونیز که اکنون نام عبدالبری را بر خود گذاشته در این باره گفت: او در تلویزیون گفت که خودمان قرآن را بخوانیم تا به حقیقت پی ببریم. تصور می‌کرد ما با این حرف از اسلام متنفر می‌شویم. اما من حقیقت را دیدم و به سبب آن مسلمان شدم.

وی افزود: او هیچ چیز از قرآن نمی‌داند. او هیچ درکی از تفسیر و معانی قرآن ندارد.

گفتنی است تونی رابینسون در برنامه صبحگاهی گودمورنینگ در آی.تی.وی شرکت کرده، نسخه‌ای از ترجمه انگلیسی قرآن مجید را با خود آورده بود و مدعی بود اسلام خشونت را به مردم می‌آموزد.

وقتی مجری برنامه انگلیسی رابینسون را به تعصب و اسلام‌هراسی متهم ساخت وی مدعی شد که آن‌ها اگر قرآن را بخوانند به حقیقت حرف او پی می‌بردند.

در پی این ماجرا عده زیادی از غیرمسلمانان خواستار دریافت نسخه انگلیسی قرآن مجید شدند. سه ماه پس از این واقعه کریستوز اونیز از تونی رابینسون به خاطر این درخواست تشکر کرده و گفت: دقیقا همان نسخه‌ای را خواندم که رابینسون توصیه کرده بود و اکنون یک مسلمان هستم!

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha