جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زیارت عاشورا

حوزه/ نبیه بری رئیس مجلس لبنان در منطقه "المصیلح" مراسم عزاداری حضرت ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نبیه بری رئیس مجلس لبنان در منطقه "المصیلح" مراسم عزاداری حضرت ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) برگزار کرد. 

در این مراسم علی حسن خلیل وزیر اقتصاد، محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان، هانی قبیسی، علی خریس و عبد المجید صالح از نمایندگان مجلس لبنان، سرتیپ عباس ابراهیم رئیس امنیت عمومی، حسان فلحه مدیر کل رسانه لبنان، دکتر فؤاد ایوب رئیس دانشگاه لبنان، رهیف رمضان دادستان جنوب لبنان، سرتیپ محسن فنیش مدیر کل اداره ارتش لبنان، گروهی از جبهه مردمی آزادی فلسطین، گروهی از جبهه آزادی بخش فلسطین، گروهی از افسران ارشد نیرو های امنیت کشور، اعضای هیئت رئیسه جنبش "امل" لبنان، شیخ خلیل شقیر مفتی بعلبک و البقاع، فرماندهان امنیتی، نظامی و قضائی و گروهی از علما و مردم از مناطق مختلف حضور داشتند.

این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و بعد از آن مفتی شیخ شقیر به سخنرانی پرداخت و از ارزش های انقلاب حسینی که بیانگر اصلاح و وحدت است، سخن گفت.

همچنین شیخ حیدر المولی در این مراسم سیره امام حسین (علیه السلام) را بیان نمود و مراسم را به پایان برد.

خانم "رنده عاصی بری" همسر نبیه بری، نیز مراسم عزاداری را در "المصیلح" برگزار کرد که گروهی از بانوان فعال از مناطق مختلف لبنان  در آن حضور یافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha