جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۴۳۴۲۳۹۸۶۶_۱۵۸۸۶۰.jpg

حجت الاسلام ارتقایی اظهار داشت: موسسه فرهنگی تبلیغی سراج با مشارکت معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان و اداره تبلیغات اسلامی، با همراهی صد و بیست و چهار مبلغ حوزه علمیه همدان و قم دوره تبلیغی پر باری را طی دهه اول محرم به پایان رسانید.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی، مدیر موسسه تبلیغی و فرهنگی سراج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اهمیت بحث تبلیغ گروه سراج در این دوره از ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: کار مهم و خوبی که در این دوره اتفاق افتاد تلفیق بین گروه های اعزامی از قم و اعضاء سراج بود.

وی ادامه داد: موسسه فرهنگی تبلیغی سراج با مشارکت معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان و اداره تبلیغات اسلامی، با همراهی صد و بیست و چهار مبلغ حوزه علمیه همدان و قم دوره تبلیغی پر باری را طی دهه اول محرم  به پایان رسانید.

حجت الاسلام ارتقایی افزود: در این دوره بیش از صد و چهل مدرسه با مقاطع مختلف در قالب طرح «زنگ محرم» با موفقیت و کیفیت کامل توسط مبلغین گروه سراج پوشش داده شد.

وی اظهار داشت: مبلغین گروه سراج در این دوره بیش از چهل مسجد در سطح استان را به عنوان سخنران مذهبی و امام جماعت پوشش داده و در شش مرکز آموزش عالی هم به همین عنوان حضور پیدا کردند.

مدیر موسسه تبلیغی سراج با اشاره به این که صد و هشتاد هیئت حسینی توسط مبلغین و سخنرانان موسسه با هدف تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اعزام شدند، افزود: دوازده نهاد دولتی، هشت خوابگاه دانشجویی و چند مراکز بیمارستانی و درمانی از برای اعزام مبلغین در دهه اول محرم دعوت به عمل آورده که برنامه آن ها پوشش داده شد.

حجت الاسلام ارتقایی ابراز داشت: در این دوره نمایشگاهی تحت عنوان تمدن نوین اسلامی که حاصل چهل و هشت سال فعالیت پژوهشی فرهنگستان علوم قم، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان جهت بازدید نخبگان حوزوی، دانشگاهی و مسئولین امر فرهنگ بر پا شد.

وی در پایان افزود: موسسه سراج در کنار فعالیت های تبلیغی ذکر شده، همواره از توانمند سازی و تقویت بنیه علمی و مهارتی مبلغین خود غفلت نکرده و در دوره جاری اقدام به برپایی نه کارگاه تخصصی، علمی و مهارتی با حضور اساتید مبرز از جمله استاد عندلیب همدانی، آیت الله موسوی اصفهانی، حجج اسلام صدوقی، زیبایی نزاد، عباسی و شکری نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha