پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: وظیفه حوزه و روحانیت به عنوان بازوان انقلاب و ولایت فقیه، بصیرت افزائی در جامعه و حضور به موقع در صحنه های مختلف انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران،حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری، در نشست با طلاب، کادر و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شیرود، بیان کرد: با توجه به این که نور اهل بیت (ع)همانند آهنربایی است که هر فلزی به آن برخورد کند جذب می شود؛ لذا طلبه  هم اگر درخط اهل بیت(علیهم السلام) حرکت نماید، نورانی شده و می تواند بر دیگران تاثیر  گذار بوده و آنها را نورانی کرده و چراغ هدایت دیگران باشد ؛ همانطور که علامه جوادی آملی فرمودند که طلبه مسیر خود و دیگران را روشن می کند.

وی افزود: نظر به این که نیمی از کشور ما را بانوان تشکیل می دهند و مردان به عنوان نیمی دیگر از جمعیت جامعه هم در دامن همین زنان پرورش یافتند، لذا اگر مردانی در عرصه اجتماعی  موفق می باشند؛اگر جوانان این مرز و بوم جانفشانی کرده و افتخار می آفریدند، مدیون مادرانی با تقو و پاکدامن هستند، همانند شهید  حججی که با شجاعت و اقتدار جلوی دشمن  ایستاد و با این که علم داشت که به سمت قتلگاه می رود، ولی خم به  ابرو نیاورد.

حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: حوزه های علمیه خواهران بهترین مکان برای تربیت چنین مادران توانمندی است که مدافعان حرم را در دامان خود پرورش دهند

وی ادامه داد: هر چند عده ای  تلاش می کنند نامی از شهدا بر کوچه ها و خیابان ها نباشد تا مردم به خیال آنها شاد بوده و زندگی کنند، ولی بدانند این کارها فایده ای نداشته و نور خدا هرگز خاموش نخواهد شد .

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به دسیسه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: کشور ما به دلایل پایگاه مقاومت، آزادی خواهی و استکبار ستیزی همواره مود کینه دشمنان بوده و از اول انقلاب تا به حال با نقشه و ابزارهای مختلف سخت افزاری و نرم افزاری، تهاجم و ناتوی فرهنگی، نفوذ و... سعی در سنگ اندازی و تضعیف نظام اسلامی ایران را داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه حوزه و روحانیت به عنوان بازوان انقلاب و ولایت فقیه، بصیرت افزائی در جامعه و حضور به موقع در صحنه های مختلف انقلاب است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha