شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش «توانمندسازی بنیاد دانش در جهت احیای امت» در مالزی برگزار می‌شود

حوزه/ دانشگاه سلانگور در مالزی در ماه دسامبر برگزار کننده همایشی با موضوع «مسائل معاصر در آموزش و پرورش اسلامی» خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دانشگاه سلانگور در مالزی در ماه دسامبر برگزار کننده همایشی با موضوع «مسائل معاصر در آموزش و پرورش اسلامی» خواهد بود. 
این همایش دو روزه با عنوان «توانمند سازی بنیاد دانش در جهت احیای امت» توسط بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاه سلانگور در روزهای شنبه و یکشنبه 9-10 دسامبر 2017 در سالن همایش‌های شاه علم در مالزی برگزار می‌شود.
گردهمایی پیش رو بر 7 موضوع مختلف و پایه‌ای در راستای تاثیر دین بر بدنه آموزشی و راه‌های بیشتر سازی این تاثیر تمرکز خواهد داشت. این موضوعات پایه‌ای ارائه شده در همایش شامل: مقاصد شریعت دینی، آموزش و پرورش اسلامی، معرفت شناسی اسلامی، اسلامی کردن دانش، علوم اجتماعی، اقتصاد و دارایی و علم و صنعت خواهند بود.
برگزارکنندگان از تمامی اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و شخصیت‌های علمی مذهبی برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آورده‌اند.
سِلانگور معروف به سلانگور دارالاحسان( سرزمین صداقت) یکی از ۱۳ ایالت کشور مالزی است. این ایالت بر ساحل غرب مالزی غربی قرار دارد. سلانگور پرجمعیت‌ترین ایالت کشور مالزی است. همچنین سلانگور بزرگترین شهرستان مالزی است. ترکیب قومی سلانگور بر طبق آمار ۱۹۹۵، ۴۴٪درصد مالایی،  ۳۵٪درصد چینی،  ۱۸٪درصد هندی و  ۳٪درصد بقیه است. سلانگور ثروتمندترین ایالت نیز در این کشور از نظر تولید ناخالص داخلی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha