شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بحرین

حوزه/ در پی عزاداری مردم بحرین ، مزدوران نظامی و لباس شخصی وابسته به آل خلیفه روز گذشته به منازل مردم سنابس حمله ور شدند و تعدادی از جوانان این منطقه را بدون هیچ توضیحی بازداشت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه،  وزارت کشور بحرین ضمن اعلام این خبر گفت روز گذشته 5 نفر از نیروهای امنیتی آل خلیفه بر اثر انفجاری در خیابان البدیع به صورت سطحی مجروح شدند.

در همین زمینه وزیر کشور عربستان در تماسی تلفنی با راشد عبدالله الخلیفه وزیر کشور بحرین گفت: عربستان از نظام بحرین و امنیت و ثبات آن دفاع می کند و خواستار تقویت همکاری امنیتی میان دو کشور شد.

این درحالی است که عربستان از فوریه سال 2011 نیروهای نظامی موسوم به درع الجزیره را برای سرکوب انقلابیون بحرینی و حمایت از رژیم آل خلیفه به این کشور اعزام کرده است، زیرا بنا به گفته تحلیلگران مسئولان عربستان از این می ترسند که انقلاب بحرین به کشور آنها نیز راه پیدا کند و مردم عربستان نیز خواستار مشارکت در تعیین سرنوشت خویش و سرنگونی نظام شوند.

اما در پی مجروح شدن 5 نظامی آل خلیفه در منطقه الدیه، مزدوران نظامی و لباس شخصی وابسته به آل خلیفه روز گذشته به منازل مردم سنابس حمله ور شدند و تعدادی از جوانان این منطقه را بدون هیچ توضیحی بازداشت کردند.

منابع محلی گفته اند نیروهای امنیتی نقابدار بدون ارائه هیچ حکم قضایی دو برادر به نام های صادق و احمد حبیل را پس از شکستن درب منزل آنها بازداشت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha