شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی از سفر تولیت آستان قدس رضوی به استان خبر داد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی در ۱۹ مهرماه جاری به این استان سفر می‌کند.

محمد اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: تولیت آستان قدس رضوی به‌عنوان مهمان و سخنران ویژه مراسم بزرگداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی٬ به این استان سفر می‌کند.

وی افزود: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جمع مردم خراسان شمالی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در روز 19 مهر٬ مهم‌ترین برنامه سفر ایشان به استان است.

اکبرزاده تصریح کرد: بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی٬ سرکشی از خانواده‌های شهدا٬ همایش نخبگان استانی٬ همایش خادم یاران رضوی٬ نشست تخصصی با روحانیون استان٬ نشست با دانشجویان و شرکت در جلسه شورای اداری خراسان شمالی از جمله برنامه‌های سفر تولیت آستان قدس رضوی به خراسان شمالی است.

وی اظهار داشت: با مجموعه شهرداری، شورای شهر و اداره راه و شهرسازی برای اختصاص چند قطعه زمین در راستای کلنگ زنی مجتمع‌های آموزشی و فرهنگی٬ رایزنی‌هایی صورت گرفته و امید است با حضور آیت‌الله ‌رئیسی در خراسان شمالی این مهم به سرانجام برسد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی خاطرنشان کرد:  امید است بتوانیم بیشترین استفاده را از ظرفیت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی داشته باشیم٬ چرا که این شخصیت، پایگاهی مردمی و اجتماعی داشته و نام تولیت آستان قدس رضوی بسیار ارزشمند است.

مقام معظم رهبری نوزدهم مهرماه سال ۹۱ به استان خراسان شمالی سفر کردند و در مدت حضور هشت‌روزه خود در این استان، علاوه بر دیدار و سخنرانی در جمع مردم بجنورد، به شهرستان‌های اسفراین و شیروان نیز سفر کرده و در جمع مردم ولایت مدار این دو شهرستان هم به ایراد سخن پرداختند.

رهبر معظم انقلاب همچنین در این مدت، دیدارهای جداگانه‌ای با روحانیان و طلاب، فرهنگیان و دانش آموزان، بسیجیان، نیروهای مسلح و خانواده‌های شاهد و ایثارگر خراسان شمالی داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha