چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ مدیر عامل خبرگزاری حوزه گفت: ارتباط با ظرفیت های رسانه ای حوزه و رسانه های دینی از اولویت های ما است؛ با همفکری، هم افزایی و همکاری این آمادگی را داریم که بتوانیم کارهای بزرگی را با یکدیگر انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان «خبرگزاری حوزه» و «خبرگزاری رسا» که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت های مناسبی در خبرگزاری رسا، انجام شده که به سهم خود از زحمات مسئولان و فعالان این خبرگزاری تقدیر و تشکر می نماییم.

وی ابراز داشت: ارتباط با ظرفیت های رسانه ای حوزه و رسانه های دینی از اولویت های ما بوده و از برنامه های ماست که با مجموعه خبرگزاری رسا،  همفکری، هم افزایی و همکاری کنیم و این آمادگی را داریم که بتوانیم کارهای بزرگی را با یکدیگر انجام دهیم.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: هیچ دلیل و انگیزه ای برای تداخل و موازی کاری وجود نداشته و می توانیم در زمینه های گوناگون با یکدیگر همکاری نماییم و برنامه های بلندی داشته باشیم.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه تصریح کرد: باید تمام ظرفیت ها در مقوله رسانه حوزه در کنار یکدیگر قرار بگیرد و با تجلیل و تقدیر از تمام زحماتی که تا به امروز در رسانه های دینی و حوزوی انجام شده؛ اما در حال حاضر در نقطه صفر قرار داریم؛ البته  فعالیت های مجاهدانه ای صورت پذیرفته؛ اما نسبت به وضعیت ایده آل در مکان مناسبی قرار نداریم و باید کارهای بزرگی انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری در پایان یادآور شد: عدم شناخت نخبگان داخلی و خارجی از جهان اسلام و سایر ادیان از حوزه، یکی از کاستی هایی است که امروز وجود دارد و باید برنامه های بسیاری در این زمینه صورت بپذیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha