جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احمدی فرد

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: سه اجلاس شهرستانی و یک اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا احمدی فرد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم مقرر شده است که تا قبل از اجلاس سراسری نماز یعنی تا ۲۸ صفر، سه اجلاس شهرستانی و یک اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی برگزار شود.

وی افزود: اولویت برگزاری اجلاس نماز در شهرستان‌ها، با فرمانداران و ائمه جمعه‌ای است که زودتر اعلام آمادگی می‌کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی همچنین از انتشار فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» خبر داد و گفت: علاقمندان برای شرکت در اجلاس استانی می‌توانند آثار و تولیدات خود در فضای مجازی را تا نیمه دوم آبان ماه در سایت ستاد اقامه نماز خراسان شمالی بارگذاری کنند.

وی اظهار داشت: ستاد اقامه نماز در راستای برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» و به‌منظور جريان سازي و نهضت توليد محتواهای متنوع در زمینه نماز و توزیع در بین مخاطبان فراخوان برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام احمدی فرد افزود: بنابراین از تمام علاقه‌مندان بخصوص نخبگان و متخصصین فضای مجازی دعوت به عمل می‌آید در این فراخوان شركت کرده تا قدمی در جهت رشد و توسعه اقامه نماز در جامعه برداشته شود.

وی با بیان اینکه با برگزاری این‌گونه برنامه‌های فرهنگی، جامعه از ظرفیت نماز در فضاهای مجازی بیشتر بهره مند می‌شود، اظهار داشت: اجلاس سراسری نماز امسال در هرمزگان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی فرد اهداف اجرای برگزاری اجلاس سراسری نماز را تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی، ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی و شناسایی تشویق و ترغیب فعالان مجازی در زمینه ترویج نماز عنوان کرد.

وی از فعالان فضای مجازی، نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان، صاحب‌نظران و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و تولید و نشر محتوای دیجیتال دعوت کرد تا آثار تولید شده خود را در سایت ستاد اقامه نماز خراسان شمالی بارگذاری کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی تصریح کرد: به آثار برگزیده در هر موضوع از محورهای فراخوان که رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند، هدایای نقدی به همره لوح تقدیر اهداء می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی فرد گفت: این فراخوان به منظور جریان‌سازی و نهضت تولید محتواهای متنوع در زمینه نماز و توزیع در بین مخاطبان و در سطح فعالان فضای مجازی، نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان، صاحبنظران و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و تولید و نشر محتوای دیجیتال است

وی افزود: اهداف فراخوان شامل شناسایی، سازماندهی، تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ترویج نماز، تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی و ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی است

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی خاطرنشان کرد: محورها و موضوعات این دوره از فراخوان با عنوان تولید محتوای نمازی برگرفته از آیات و روایات که شامل آثار نمایشی( پویانمایی، موشن گرافیک ، رئال، گیف)، طرح‌های گرافیکی ( تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافیک)، پادکست های صوتی،  استیکرهای نمازی و نیز تولید نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای شامل بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و محصولات چند رسانه‌ای است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha