جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نکرده و همواره قدرتمندانه در برابر دشمنان ایستاده است، خاطرنشان کرد: علما و فقهای دین همواره خود را مکلف به دفاع از دین دانسته و می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست جمعی از روحانیان مبلغ استان در ساری با تأکید براین که روحانیت دفاع از دین را مهم ترین وظیفه خود می داند، خاطرنشان کرد: علما و روحانیان برای حفظ و حراست از دین و ارزش های اسلامی ایثار و از خودگذشتگی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در ادوار مختلف همواره نگاه ها به سمت علما و روحانیان بوده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز جامعه تنها به اظهار نظر، رفتار و اعمال علما و روحانیت توجه می کند و آن را معیار تصمیم و عمل خود قرار می دهند.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که اگر نقش آفرینی و حضور علما و روحانیت نبود امروز عزت و عظمت اسلام و انقلاب را نداشتیم، خاطرنشان کرد: علما و بزرگان دینی با همه توان در برابر تحریف کنندگان دین و ارزش های اسلامی با همه توان خود ایستادند و اجازه ندادند دین مورد تحریف بدخواهان اسلام ناب قرار گیرد.

وی با اشاره به این که امروز دین و ارزش های اسلامی در جامعه از یک جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند، تصریح کرد: جبهه کفر و نفاق نیز از کوچکترین روزنه علیه دین و ارزش های انقلابی ما استفاده می کند که باید مراقب این هجمه های دشمن باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دین باید در متن جامعه اسلامی نهادینه شود، خاطرنشان کرد: گسترش و نهادینه شدن مبانی دینی در جامعه بستری را براش رشد و تعالی کشور در عرصه های مختلف فراهم خواهد کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نکرده و همواره قدرتمندانه در برابر دشمنان ایستاده است، خاطرنشان کرد: علما و فقهای دین همواره خود را مکلف به دفاع از دین دانسته و می دانند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که عزت و عظمت امروز اسلام ناب را مرهون تلاش ها و از خودگذشتگی های علمای دین دانست و تصریح کرد: حضور در صحنه علمای دین همواره موجب عقب نشینی دشمنان از توطئه های خود شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که هر جا حضور روحانیت کمرنگ بوده، دشمن در همان نقطه نفوذ کرده است، خاطرنشان کرد: نفوذ دشمن با هدف از بین بردن دین و آثار ارزش های اسلامی در جامعه صورت می گیرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که مردم علما و روحانیت را همواره مأمن و پناهگاهی امن برای خود دانسته و می دانند، بیان داشت: همراهی با مردم یکی از مهم ترین شاخصه های علمای دین در طول تاریخ بوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز یکی از مهم ترین نیازهای جامعه ترویج رویکرد انقلابی برای مقابله با توطئه دشمن است، گفت: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا اصول بنیادین انقلاب را کمرنگ و خدشه دار کند که باید مراقب این توطئه دشمن باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha