چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله اعرافی- آیت الله راستی کاشانی

حوزه/ آیت الله اعرافی با حضور در بیت عالم فقید آیت الله راستی کاشانی ارتحال این عالم ربانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه امشب با حضور دربیت مرحوم آیت الله راستی کاشانی عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فقدان این عالم ربانی را به خانواده وی تسلیت گفت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در این دیدار به نقش و خدمات اجتماعی و علمی آیت الله راستی کاشانی اشاره کرد و بیان داشت: این عالم ربانی در طول عمر پربرکت خود، ضمن تعلیم علوم الهی و پرورش  شاگردان متعدد، منشاء برکات بسیار اجتماعی و سیاسی به‌ ویژه در سیاستگذاری و راهبری امور کلان حوزه های علمیه بود.

آیت الله اعرافی فقدان عالمان بزرگ را برای حوزه های علمیه خسارتی بزرگ و جبران ناپذیر برشمرد و افزود: سابقه ای درخشان از فعالیت های دینی، حوزه‌ای و انقلابی در کارنامه آیت الله راستی کاشانی نمایان است.

خاطرنشان می شود: آیت الله راستی کاشانی 30 شهریور ماه سالجاری به دیار حق شتافت و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در خارج از کشور بود که با صدور پیامی ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha