جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله ابوالقاسم علیدوست

رئیس انجمن حقوق و قضای اسلامی گفت: رسانه های جمعی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مسئولان دست به مطالبه گری بزنند.

آیت الله ابوالقاسم علیدوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به گذشت نیمی از سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و ضرورت همت دو چندان مسئولان برای فعالیت بیشتر در ادامه سال اظهار داشت: اگر بخواهیم که در بحث اقتصاد مقاومتی به اهداف مدنظر دست یابیم باید هم مردم ، هم مسئولان و هم رسانه های جمعی به خوبی به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: در سال جاری گرچه تلاش های خوبی صورت گرفته اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و این مهم در سایه مجاهدت و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر امکان پذیر است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، مجموعه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، یک الگوی بومی و علمی ارایه می دهد که ریشه در فرهنگ انقلابی و اسلامی ما دارد که توجه به آن باعث می شود که ما بر مشکلات فعلی اقتصادی غلبه کنیم.

وی همچنین از اصحاب رسانه خواست که مطالبه گرایانه وارد بحث اقتصاد مقاومتی شوند و گفت: رسانه ها باید در برهه حساس کنونی، الزامات و بایسته های اقتصاد مقاومتی را برای عموم بیان کرده و راهکارهای پیشنهادی خود را برای استفاده حداکثری از توان داخلی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی ارایه داده و از آن سو ضعف ها و مشکلات را به مسئولان امر برای اصلاح وضع موجود گوشزد کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha