جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
باقر درویش

حوزه/ درویش گفت: جولان دادن ویلیام روبوک سفیر آمریکا در منامه در شب دهم محرم بخشی از آخرین تلاش های آنها برای سرپوش گذاشتن بر سرکوب رسمی ساکنان اصیل بحرین توسط نظام می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، باقر درویش رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: جولان دادن ویلیام روبوک سفیر آمریکا در منامه در شب دهم محرم بخشی از آخرین تلاش های آنها برای سرپوش گذاشتن بر سرکوب رسمی ساکنان اصیل بحرین توسط نظام می باشد.

وی در پاسخ به ادعای یکی از روزنامه نگاران بحرینی که مدعی شده بود نظام بحرین از موکب های عاشورایی حمایت کرده است، به ممنوعیت برگزاری نماز جمعه و بازداشت مداوم خطبا و مداحان و مسئولان موکب ها اشاره کرد و گفت: تا کنون بارها و بارها مزدوران آل خلیفه به نمادها و پرچم های حسینی حمله کرده و این نمادها را از سطح خیابانها جمع آوری کرده اند.

وی افزود: اهانت به نمادهای عاشورایی، امسال بیش از سال های گذشته بود و بی عدالتی و ظلم طایفه ای از سوی رژیم کاملا مشهود بود و این در حالی است که التزام مردم به رفتار مدنی و رعایت نظم و مسالمت بیشتر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha