جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبلیغ مجازی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: حضور جدی و تبلیغی طلاب و مبلغان در فضای مجازی و ضرورت پاسخگویی به شبهات دینی در این فضا ضروری است و باید بصورت جدی مبلغان در این فضا به تبلیغ بپردازند .

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید با تسلط بر علوم دینی و روز به شبهات شرعی، اعتقادی و معرفتی مخاطبان پاسخگو باشند بیان داشت:امروز استفاده وسیع مخاطبان از فضای مجازی آسیب های فرهنگی و اجتماعی بسیاری را بوجود آورده لذا نیاز است مبلغان عالمانه و جدی با رویکرد تبلیغی به ایجاد و ارتقاء بصیرت مخاطبان در مقابله با هجمه های شوم دشمنان بپردازند .

وی با تاکید بر اینکه مبلغان برای تبلیغ اثرگذار و کارآمد باید مجهز به علوم دینی و روز باشند تصریح کرد: مبلغان باید برای تبلیغ در فضای مجازی با شناسایی مخاطبان در سنین مختلف به تبلیغ و اشاعه آموزه های دین مبین اسلام بپردازند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، حضور آگاهانه و با بصیرت مبلغان در فضای مجازی را ضرورتی انکارناپذیر برشمرد و یادآور شد:مبلغان می توانند با ارتقاء سواد رسانه ای برای تبلیغ در این فضا و آموزش اصول اعتقادی و دینی به مردم بخشی از آسیب های اجتماعی در جامعه را کاهش دهند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید با اخلاص و مطالعه در گسترش فرهنگ دینی در فضای سایبر حضور داشته باشند، گفت: در این فضا باید از طلاب و مبلغان توانمند ،مهذب و اثرگذار استفاده نمود .

وی ادامه داد: طلاب و مبلغانی که دوره های علمی را گذرانده و با روش های تبلیغ آشنا شده اند می توانند وارد فضای مجازی شوند و به تبلبغ دین بپردازند .

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه فضای مجازی ابزار و رسانه جدیدی برای تبلیغ است خاطر نشان کرد:مبلغان باید از این ابزار نهایت استفاده را برای بیان عقاید محکم الهی و ترویج سبک زندگی اسلامی  داشته باشند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد در پایان گفت: طلاب و مبغان از فضای شبکه های اجتماعی برای منبر و وعظ استفاده نمایند و با نقل احادیث و روایات دینی پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان بویژه نسل جوان باشند . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha