جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید مدیران وزارت امورخارجه کشورمان از کالج اسلامی المصطفی در اوگاندا

حوزه / هیئتی از وزارت امورخارجه کشورمان به سرپرستی آقاجعفری مدیرکل آفریقا و عربی این وزارت خانه ضمن سفر به اوگاندا از نزدیک با فعالیت های نمایندگی جامعه المصطفی در این کشور آشنا شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی آقاجعفری مدیرکل آفریقا و عربی ضمن بازدید از کالج اسلامی المصطفی در اوگاندا، از نزدیک با فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این واحد بین المللی آشنا شدند.

وی پس از حضور در کالج اسلامی المصطفی اظهار داشت: اینجانب در هر کشوری که حضور پیدا می کنم؛ سعی ام بر این است که از نمایندگی جامعه المصطفی بازدید کنم و از نزدیک با فعالیت های آن آشنا شوم. با توجه به این مسئله و تعریف سفیر محترم از فعالیت ها و پیشرفت ها کالج اسلامی المصطفی در اوگاندا خیلی علاقه مند شدم از این نهاد بین المللی بازدیدی داشته باشم.

مدیرکل آفریقا و عربی وزارت امورخارجه کشورمان افزود: کالج اسلامی المصطفی در این منطقه رشد و توسعه ی خوبی را داشته است و امیدواریم با حمایت های ستاد مرکزی جامعه المصطفی این حرکت بالنده ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین بکائی نیز در ابتدای جلسه ای که با حضور هیأت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد، ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه حضور جامعه المصطفی در اوگاندا، فعالیت های صورت گرفته را تشریخ نمود.

مرتضوی سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا نیز در ادامه جلسه به تشریح وضعیت کالج اسلامی المصطفی اشاره نمود و عنوان داشت: کالج اسلامی المصطفی امروز یکی از مراکزی است که ما با افتخار از آن یاد می کنیم و از سطح قابل قبولی در میان مراکز دانشگاهی این کشور برخوردار است.

 بازدید از بخش های اداری، کتابخانه، کلاس های آموزشی و خوابگاهی کالج اسلامی المصطفی در اوگاندا بخش پایانی این دیدار بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha