پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلاب حوزوی در عملیات آزاد سازی حویجه حضور يافتند

حوزه/ مسئول کمیته ارشاد و دفاع از مقدسات عراق گفت: این کمیته گروهی از مبلغان خود را برای ارائه حمایت لجستیک و معنوی به پایگاه های عملیات "قادمون یا حویجه" و ابلاغ سلام و دعای حضرت آیت الله سیستانی به رزمندگان فرستاده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ مهند الشرهانی مسئول کمیته تبلیغات، ارشاد و پشتیبانی از مقدسات عراق گفت: این کمیته گروه دیگری از مبلغین خود را برای ارائه حمایت لجستیک و معنوی به پایگاه های عملیات "قادمون یا حویجه" و ابلاغ سلام و دعای حضرت آیت الله سیستانی به رزمندگان شرکت کننده در عملیات آزاد سازی منطقه حویجه از توابع استان کرکوک، فرستاده است.

وی افزود: منطقه حویجه به خاطر اینکه نقطه ارتباطی استان های موصل، صلاح الدین و کرکوک است، از اهمیت راهبردی برخوردار است.

شیخ شرهانی در تماس تلفنی از میدان جنگ حویجه تصریح کرد: کمیته تبلیغ اهمیت ویژه ای به این منطقه حیاتی داده است و گروهی را برای پشتیبانی نظامی از رزمندگان فرستاده و ماشین هایی را برای رساندن حمایت های لجستیک آماده کرده است.

وی ادامه داد: در محور تبلیغی نیز، مبلغین سلام، دعا و توصیه های آیت الله سیستانی را به رزمندگان رساندند.

شیخ شرهانی اشاره کرد: مبلغین کمیته به همراه یگان های عملیاتی بسیج مردمی در آزاد سازی روستای "تل الرمل"، "الصفره"، "المنسیه" و "السلمان" مشارکت کردند.

شیخ ماجد الشاهین از دیگر مسئولین کمیته گفت: به برکت خدا یگان های ارتش، پلیس فدرال، گروه ضربتی و بسیج مردمی عملیات گسترده ای در آزاد سازی منطقه الحویجه، الریاض، روستا ها و مناطق پیرامون آن اجرا کردند.

شیخ الشاهین افزود: مبلغین کمیته به تقدیم حمایت لجستیک و معنوی به تمامی نیرو های شرکت کننده در عملیات و بیان توصیه های آیت الله سیستانی به رزمندگان ادامه دادند.

وی ادامه داد: مبلغین کمیته همچنین به صورت فعال در مبارزه با گروهک های تروریستی داعش و آزاد سازی بیش از سی روستا شرکت داشته است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha