چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه نجمیه(س) شهرستان ازنا با همکاری آموزش و پرورش شهرستان اقدام به برگزاری کلاس های قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برای دانش آموزان کرده اند .

خانم ناهید اشکشی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نجمیه (س) شهرستان ازنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به برگزاری کلاس های قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برای دانش آموزان با همکاری آموزش و پرزورش، گفت: این اقدام در راستای مانوس شدن دانش آموزان با قرآن این کتاب انسان ساز الهی و دو کتاب گهربار با هدف آشنایی با خطبه ها و مناجات امام علی (ع) و امام سجاد (ع) است .

وی با بیان اینکه در این کلاس ها طلاب در طول سال با آموزش و تشریح برکات معنوی این کتب ارزشمند، تلاش می کنند معارف دینی و اعتقادی را در بین دانش آموزان نهادینه کنند، خاطر نشان کرد: مبلغان باید با توجه به آسیب های جنگ نرم دشمن همواره با تعمیق و گسترش باورهای دینی در بین دانش آموزان به مقابله با این هجمه ها بپردازند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا در پایان گفت: برگزاری کلاس های آموزشی کتب دینی برای دانش آموزان در طول سال رایگان بوده و امید می رود با استقبال دانش آموزان و خانواده های آنان از این طرح شاهد تربیت نسلی مومن و انقلابی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان باشیم .   

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha