پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون امور استانهای صداوسیمای کشور

حوزه/ معاون امور استانهای صداوسیمای کشور در این دیدار رمز موفقیت ایران اسلامی را تبعیت جوانان مومن و انقلابی از ولیّ فقیه عنوان کرد و گفت: شهدا با تبعیت محض از ولی امر مسلمین حماسه های ماندگاری خلق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، صبح امروز معاون امور استانهای صداوسیمای کشور به همراه مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران و مدیرکل صداوسیمای استان یزد با حضور در منزل حاج حسن دانش شهید طلبه و قرآنی فاجعه منا از خانواده وی تجلیل کرد.

معاون امور استانهای صداوسیمای کشور در این دیدار رمز موفقیت ایران اسلامی را تبعیت جوانان مومن و انقلابی از ولی فقیه عنوان کرد و افزود: شهدا با تبعیت محض از ولی امر مسلمین حماسه های ماندگاری خلق کردند.

علی دارابی تصریح کرد: آرامش و استقلال کشور مرهون فداکاری و ایثار بی نظیر شهدا و صبر و استقامت خانواده های بزرگوار آنان است.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره نخبه قرآنی استان گفت: شهادت حجاج بیت الله الحرام در سال 1394 پیام مظلومیتشان را به جهان مخابره کرد که در حریم امن الهی با چه وضعیتی به شهادت رسیدند.

احمد ابراهیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا, ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را باعث واکسینه شدن جامعه اسلامی از توطئه های پلید استکبار جهانی علیه جوانان دانست.

وی اظهار کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نظر دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و همه باید دست به دست هم دهیم تا این فرهنگ در جامعه بسط و گسترش یابد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha