جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علمیه خواهران آمل_ نشست ائمه جماعات

حوزه/ نشست ائمه جماعات با حضور خواهران طلبه ای که به عنوان امام جماعات درمدارس آموزش و پرورش حضور دارند در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهراء (س) آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام کاوه، مسئول ائمه جماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل در این نشست، گفت: ائمه جماعات مدارس باید ویژگی هایی داشته باشند که اولین آن ها انتقادپذیر بودن و پذیرش انتقادها است، البته این به این معنا نمی باشد که هرچه طرف مقابل گفت، بپذیرند.

وی ادامه داد: امام جماعت باید حامی محرومان و نرم خو، مهربان و دلسوز باشد، چرا که یکی از عوامل موفقیت پیامبر اکرم (ص) در کارشان، محبت ایشان به اطرافیان بوده است.

حجت الاسلام کاوه با بیان این که ائمه جماعت مدارس باید متواضع و باگذشت باشند، تصریح کرد: شایسته است که برای مومنین بال و پر خود را پهن کرده و با عدالت و صداقت با دیگران رفتار نمایند که خصوصا در کار تبلیغی، صداقت ضرورت دارد.

مسئول ائمه جماعات اداره آموزش و پرورش آمل در ادامه، با اشاره به برخی از مشکلات ائمه جماعات اعلام کرد: در حال حاضر 60 مدرسه دخترانه در شهرستان آمل دارای امام جماعت خواهر هستند که ما درصدد هستیم این تعداد را افزایش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: خواهر طلبه ائمه جماعت، باید تلاش نمایند تا با مدیران مدارس رابطه بیشتر و صمیمی تری برقرار نمایند تا حضور ائمه جماعات در مدارس سطح شهر افزایش یافته و پاسخ گوی نیاز دانش آموزان باشند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha