جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی، بصیرت‌ افزایی را نیاز جدی امروز جامعه دانست و گفت: دشمن برای ترویج عقاید خرافی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند و تمام امکانات خود را برای رسیدن به اهداف مورد نظر بسیج کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک با اشاره به این مطلب که بصیرت‌ افزایی نیاز جدی امروز جامعه است، گفت: در زمان جنگ خیلی از رزمندگان با بصیرتی که داشتند و با توجه به این که حتی امام راحل را ندیده بودند، به جبهه ها رفتند.

تولیت مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک با تاکید بر این که مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند بسیج همگانی دستگاه‌ های فرهنگی و دینی و تولید محتوای آموزشی و فرهنگی مناسب و جذب جوانان است، افزود:جنگ دشمن با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از فاز نظامی به ابعاد دیگری تغییر یافته و یکی از کانون های مورد توجه آن ها، عرصه فرهنگی است.

امام جمعه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با توجه به شکست های مکرر دشمن در جنگ نظامی و اقتدار روز افزون ایران اسلامی، تحرکات دشمن بر روی ارزش های ناب و اصیل اسلامی با هدف تخریب فرهنگی-دینی متمرکز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به این که جنگ نرم دشمن با تکیه بر شبکه های رسانه ای، ماهواره ای، اجتماعی، تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیگیری می شود، ادامه داد: دشمن در جنگ سخت نتوانست علیه ملت ایران به اهداف شوم خود برسد و اینک وارد جنگ نرم شده و ترویج بی‌حجابی یکی از این ترفندها است.

وی با بیان این که دشمنان برای نسل جوان امروز نقشه‌های شومی را طراحی کرده‌اند، افزود: از بین بردن حجاب و عفاف زنان مسلمان به شیوه‌های مختلف و از طریق تبلیغات مسموم مهم‌ترین سیاست و اولویت کاری دشمنان علیه ملت ایران و ارش‌های والای نظام و انقلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha