پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری- اردوی مشهد

حوزه/ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تعدادی از اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه الزهراء( سلام الله علیها) ساری در اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، فاطمه صغری طالب زاده، مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) ساری با اعلام این خبر، گفت: به منظور تقویت  روحیه معنوی طلاب و تعامل بیشتر بین اساتید، کادر و طلاب با یکدیگر و آمادگی بیشتر برای شروع سال تحصیلی جدید این اردو برگزار گردید.

وی افزود: طلاب در این اردو ضمن زیارت از بارگاه ملکوتی آقا امام رضا(ع) در نشست های اخلاقی با حضور ریئس دانشگاه فردوسی مشهد « حجت الاسلام حسینی»  و اساتید حوزه  « سرکار خانم صاحب اختیار» و  سرکار خانم جویباری»  شرکت  کردند.

استاد حوزه مازندران در ادامه گفت: شرکت دسته جمعی طلاب در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) و بازدید از  مدرسه بین المللی مکتب نرجس و برگزاری نشست اخلاقی در این مکان و بازدید از کتابخانه و بخش های مختلف این مدرسه  را از دیگر فعالیت های این زائرین  رضوی  بود.

مدیر مدرسه الزهراء ( سلام الله علیها) ساری در پایان تصریح کرد:  طلاب  در این اردو در نمایشگاه دفاع عاشورایی برگزار شده در مشهد مقدس حضور یافته و طومار اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران را امضاء نمودند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha